Logistiek planner / medewerker 32-40 uur (01044)

Ben jij een allround logistiek planner / medewerker en op zoek naar interessante spilfunctie binnen snel groeiend internationaal bedrijf?   

Bedrijfsprofiel:
Onze opdrachtgever is een sterk groeiend, internationaal werkend familiebedrijf waar een prima werksfeer heerst. Informeel. In verband met de snelle groei zijn we op zoek naar een logistiek planner / medewerker, die een allround administratief – logistieke plannersfunctie gaat vervullen.

Plaats: ‘s-Hertogenbosch

Functieomschrijving:
Ben jij een logistiek planner / medewerker en op zoek naar interessante spilfunctie binnen snel groeiend internationaal bedrijf?

Je wordt verantwoordelijk voor het plannen van de productiewerkzaamheden, je beheert de voorraden, je regelt de bijbehorende transporten en verricht overige logistieke werkzaamheden, Je komt terecht in een leuk team waarin jij jouw bijdrage gaat leveren.

  • Je draagt bij aan het goede verloop van de goederenstroom, van inname tot verwerking en uiteindelijk de verzending
  • Je bent verantwoordelijk voor de productieplanning
  • Je zorgt voor een goede afstemming van voorraden met alle betrokken afdelingen
  • Je zorgt voor voorraad-correcties en tellingen en het vastleggen hiervan
  • Je verwerkt ontvangen goederen
  • Je bent verantwoordelijk voor het inkopen / bestellen van goederen
  • Je hebt contacten met leveranciers
  • Je onderhandelt met leveranciers en vergelijkt leveranciersprijzen
  • Je onderhandelt met transport bedrijven en organiseert transporten
  • Je onderhoudt alle inkoop- en logistieke bestanden
  • Verder verricht je alle overige voorkomende werkzaamheden die met deze functie verband houden

Functie eisen:

Waar moet je aan voldoen als je voor deze functie van logistiek planner / medewerker in aanmerking wilt komen?

  • Je hebt een afgeronde opleiding in de richting van Logistiek (MBO 4 of hoger) .
  • Je hebt 2-4 jaar relevante werkervaring.
  • Ervaring met export is een pre
  • Je bent een enthousiaste teamspeler, communicatief  en cijfermatig sterk.
  • Je werkt nauwkeurig en hebt goede kennis van het Office pakket
  • Uitstekende kennis van Engels en Nederlands (meer talen is een pré)
  • Je bent minimaal 32 uur beschikbaar (minder is niet bespreekbaar)

Geboden wordt:

Afwisselende fulltime (32 – 40 uur) logistieke functie in leuk, jong, enthousiast team bij een snel groeiend internationaal bedrijf. Alle aspecten van de logistiek komen hierbij aan de orde, van transport via planning tot en met inkoop en de bijbehorende administratie hiervan.

  • Doelstelling is (uiteindelijk) vaste baan.
  • Je treedt ofwel in dienst bij onze opdrachtgever na eerste periode op payrollbasis (tussen 600 – 1040 uur) , ofwel je treedt direct in dienst bij onze opdrachtgever, mits dit de wens is van onze opdrachtgever.
  • Salarisindicatie, afhankelijk van je opleiding en ervaring, ligt tussen 2100 – 3000 euro

Heb je ervaring als logistiek planner, logistiek medewerker of soortgelijk, dan nodigen we je graag uit te solliciteren.

Je kunt ons bellen op 0413353318, mailen voor meer informatie, maar je mag natuurlijk ook direct solliciteren!