Internationaal accountmanager binnendienst feed parttime (10623)

Helaas, deze vacature is al vervuld, kijk onder de categorie Commercie voor eventueel andere passende vacatures !

Als internationaal accountmanager binnendienst ben je tussenpersoon tussen verkopende en inkopende partij. Zelfstandige parttime functie met prima verdiensten!

Bedrijfsprofiel: Onze opdrachtgever is een wereldwijd opererend commercieel handelsbedrijf met ± 10 FTE, actief in onder andere grondstoffen voor o.a. diervoeding. Ze zijn gevestigd in Oost Brabant. Gezond groeiende onderneming met Brabantse cultuur. In verband met uitbreiding van de activiteiten en verschuiving van taken zoeken we een parttime (16 – 20 uur) internationaal accountmanager binnendienst.

Plaats: Oost Brabant

Functieomschrijving:

Je wordt werkzaam binnen de afdeling verkoop. Deze afdeling bestaat uit 3 medewerkers en is verantwoordelijk voor de verkoop van de producten én de inkoop hiervan. Door deze combinatie van in- en verkoop ontstaat er een heel gevarieerde functie. Je behartigt de belangen van beide partijen.

Wat wordt je takenpakket?

  • Je wordt verantwoordelijk voor zowel de inkoop als verkoop van goederen / grondstoffen tegen zo gunstig mogelijke voorwaarden, rekening houdend met belangen op korte en lange termijn (denk ook aan valutarisico’s)
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor juiste orderverwerking en -afwikkeling
  • Je hebt hierbij overleg met je eigen klanten en leveranciers en interne afdelingen zoals administratie en logistiek
  • Je werkt zelfstandig in teamverband
  • Je neemt deel aan afdelingsoverleg en draagt verbeterpunten aan
  • Je lost vraagstukken van klanten en leveranciers m.b.t. inkoop en levering van goederen op
  • Je werft nieuwe klanten
  • Je houdt vakbladen en je productkennis bij, signaleert marktontwikkelingen en speelt hierop in
  • Je legt verantwoording af aan de directeur

Functie eisen:

Wat verwacht onze opdrachtgever van hun nieuwe internationaal accountmanager binnendienst?

  • Je hebt een afgeronde opleiding op MBO+ / HBO – niveau, bij voorkeur in commerciële of agrarische richting (bijvoorbeeld MAS / HAS / MEAO / HEAO / WO Wageningen)
  • Je hebt relevante commerciële ervaring opgedaan in bij voorkeur een internationaal bedrijf
  • Pre is als je ervaring / kennis hebt van de feed branche
  • MUST: Je beheerst de Nederlandse, Duitse en Engelse taal goed
  • Je bent een goede onderhandelaar, dus zowel assertief, communicatief, tactvol en vriendelijk
  • Je hebt een hands-on mentaliteit, bent pro-actief en daadkrachtig
  • Je bent flexibel, kunt goed omgaan met veranderende omstandigheden en wensen van klanten
  • Je bent stress bestendig, klant—en servicegericht
  • Sterk analytisch vermogen en kunt goed samenwerken in een team
  • Je bent resultaat gericht, probleemoplossend, collegiaal, sociaal
  • Je bent in bezit van rijbewijs BE
  • Je bent woonachtig in de omgeving van Oost Brabant 

Geboden wordt:

  • Zelfstandige parttime (16 – 20 uur) commerciële functie binnen een collegiaal team
  • Redelijk vrije indeling qua uren: Uren mogen verdeeld worden over 3 á 4 dagen. Werktijden tussen 8.00uur-18.00uur. Voorkeur ochtenden. Vrijdag niet
  • Salaris: Prima verdiensten mogelijk. Goed basissalaris: ± 1250 euro / maand (bij 20 – urige werkweek) + prima provisieregeling (gemiddeld 750 euro is zeker haalbaar!)

Heb je ervaring als verkoper, commercieel medewerker, (assistent) export manager of soortgelijk én ben je op zoek naar een parttime functie waarbij je je kennis van de talen goed kunt gebruiken, dan nodigen we je graag uit te solliciteren.

Je kunt ons bellen op 0413353318, mailen voor meer informatie, maar je mag natuurlijk ook direct solliciteren!