Commercieel logistiek administratief medewerker (01061)

Commercieel logistiek administratief medewerker gezocht voor zeer allround fulltime functie bij kleinschalig bedrijf!

Bedrijfsprofiel:
Onze opdrachtgever is een kleinschalige, specialistische leverancier met een eigen productiefaciliteit / cleanroom. Hun doelgroep is de medische sector. De lijnen binnen dit bedrijf zijn zeer kort. Doordat het bedrijf een gezonde groei doormaakt is de vacature ontstaan van commercieel logistiek administratief medewerker.

Plaats: Gemert

Functieomschrijving:
Omdat je in een klein team bij een kleine organisatie werkt, krijg je een zeer veelzijdige functie. Je wordt de schakel tussen directeur en productie.

  • Je verricht alle voorkomende werkzaamheden op gebied van inkoop (met name bestellen van de benodigde onderdelen, controleren van de voorraad en inkoopbevestigingen etc.
  • Je verricht alle voorkomende werkzaamheden op gebied van verkoop, zoals aannemen orders en deze verwerken in het systeem, controleren orderbevestigingen etc.
  • Ook wordt je verantwoordelijk voor het regelen van transport
  • Verder verricht je alle werkzaamheden die je bij een klein bedrijf / klein team kunt verrichten, zoals archivering, netjes / gestructureerd houden van het kantoor etc.

 

Functie eisen:
Waar moet je aan voldoen als je voor deze functie van commercieel logistiek administratief medewerker  in aanmerking wilt komen?

  • Je hebt HBO – werk- en denkniveau
  • Je hebt relevante ervaring opgedaan, liefst ook bij een soortgelijk bedrijf
  • Je beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal goed in woord en geschrift
  • Je bent een echte regelaar, kunt dingen voor elkaar krijgen
  • Je behoudt overzicht, werkt accuraat en gestructureerd
  • Je hebt veel ervaring met Office, ervaring met Exact is een pre
  • Pre is als je eenvoudige tekeningen kunt lezen
  • Je bent fulltime beschikbaar
  • Je bent woonachtig in de omgeving van Gemert

Geboden wordt:
Leuke afwisselende fulltime functie als schakel tussen directie en productie met veel zelfstandigheid!

  • Doelstelling is (uiteindelijk) vaste fulltime baan.
  • Je treedt ofwel in dienst bij onze opdrachtgever na eerste periode op payrollbasis (tussen 600 – 1040 uur) , ofwel je treedt direct in dienst bij onze opdrachtgever, mits dit de wens is van onze opdrachtgever.

Heb je ervaring als commercieel medewerker binnendienst, logistiek administratief medewerker en/of medewerker bedrijfsbureau, dan nodigen we je graag uit te solliciteren.

Je kunt ons bellen op 0413353318, mailen voor meer informatie, maar je mag natuurlijk ook direct solliciteren!