Commercieel administratief medewerker HBO met prima talenkennis gezocht omgeving Oss (10224)

Helaas, deze vacature is al vervuld, kijk onder de categorie Commercie voor eventueel andere passende vacatures !

Mooie allround fulltime functie als commercieel administratief medewerker met verkoop- en inkooptaken!

Bedrijfsprofiel:
Internationaal werkend kleinschalig productiebedrijf in de omgeving tussen Oss en Nijmegen , toonaangevend in hun branche. Informele sfeer.

Plaats: Afstand tot Oss 10 km, Afstand tot Nijmegen 20 km, Uden 20 km , Den Bosch 35 km

Functieomschrijving:
Als commercieel administratief medewerker wordt je verantwoordelijk voor de complete orderverwerking en – afwikkeling tot en met de facturering. Ook de bijbehorende inkoop van materialen en goederen hoort tot je takenpakket. Je bent vraagbaak voor zowel je klantenkring als je collega’s voor wat betreft de orders.

Werkzaamheden

  • Je wordt verantwoordelijk voor complete orderverwerking en – afwikkeling en de bijbehorende inkooporders. Je communiceert levertijden en verzendt orderbevestigingen
  • Je inventariseert de benodigde materialen ten behoeve van de inkoop, bestelt deze en controleert de leveranciersafspraken.
  • Je stelt pakbonnen en de benodigde documenten op ten behoeve van de orderverzending of controleert deze wanneer deze door anderen worden aangeleverd
  • Je hebt zowel telefonisch als digitaal contacten met klanten
  • Als commercieel administratie medewerker behandel je ook voorkomende vragen en knelpunten en lost deze zo nodig op.
  • Je onderhoudt een up-to-date administratie.
  • bij je werkzaamheden als commercieel administratief medewerker verricht je ook algemene ondersteunende administratieve werkzaamheden zoals het voeren van de uren- en verlofregistraties.

Functie eisen:
–           HBO  werk- en denkniveau met relevante opleidingen.
–           2 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur in een productiebedrijf.
–           MUST is een goede mondelinge en schriftelijk vaardigheden in zowel Nederlands , Engels als Duits.
–           je bent enthousiast, resultaatgericht en pro-actief
–           Kennis en ervaring met Word en Exact.
–           Je bent woonachtig in gebied rond Oss.

 

Geboden wordt:
Een moderne, prettig e en informele werkomgeving en een uitdagende en afwisselende fulltime functie binnen een klein, enthousiast professioneel team.

Salaris afhankelijk van opleiding en ervaring tussen 1850 – 2400 euro / maand

Heb je ervaring als commercieel administratief medewerker, verkoper binnendienst of customer servicemedewerker, dan nodigen we je graag uit te solliciteren.

Je kunt ons bellen op 0413-353318, mailen voor meer informatie, maar je mag natuurlijk ook direct solliciteren!