Administratief medewerker HR fulltime (VAC01034)

Helaas, deze vacature is al vervuld, kijk onder de categorie HR vacatures voor eventueel andere passende vacatures !

Administratief medewerker HR fulltime gezocht voor vaste afwisselende baan bij solide productiebedrijf in Schijndel

Bedrijfsprofiel: Onze opdrachtgever is een succesvolinternationaal werkend productiebedrijf in Schijndel. Al jaren groeien zij gestaag met dank aan een zeer gedegen bedrijfsbeleid met een strakke structuur.

Plaats: Schijndel.

Functieomschrijving:

Wat ga je doen als administratief medewerker HR?
Je verricht allerlei ondersteunende taken, met de nadruk op administratieve. Alle facetten van HR en personeelsadministratie komen bij elkaar in deze functie!

Je taken:

  • Je verricht alle denkbare administratieve taken op gebied van HR
  • Je houdt alle relevante HR documenten actueel
  • Je houdt, in samenwerking met de controller, alle wijzigingen bij in HRM salaris modules, het personeelsinformatiesysteem, de tijdsregistratie en ziekteverzuimregistratie
  • Je bent verantwoordelijk voor optimale dossiervorming
  • Je levert een bijdrage aan optimalisering van gedigitaliseerde processen
  • Verder verricht je brede operationele ondersteuning op het gebied van HRM relevante onderwerpen.
  • Je signaleert ontwikkelingen en veranderingen inzake relevante HRM onderwerpen
  • Je werkt nauw samen met je collega’s op de afdeling

 

Functie eisen:

Van de administratief medewerker HR verwachten we het volgende:

  • Afgeronde relevante MBO of HBO opleiding (HRM)
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring
  • Je hebt aantoonbare interesse in het vak van administratief medewerker HR en de ambitie om  hierin door te groeien
  • Kennis en vaardigheid in MS Office (met name Excel + samenvoegen van documenten)
  • Goede communicatieve vaardigheden in Nederlandse en Engelse taal
  • Je werkt nauwkeurig en accuraat
  • Je kunt vertrouwelijk omgaan met personele en bedrijfsaangelegenheden.
  • Je woont in de directe omgeving (max 20 km) van Schijndel

Geboden wordt:

  • Afwisselende fulltime functie in een team met goede werksfeer, veel contacten met diverse afdelingen in een internationale cultuur
  • CAO klein metaal, 13e maand
  • Doelstelling is (uiteindelijk) vaste baan.
  • Je treedt ofwel in dienst bij onze opdrachtgever na eerste periode op payrollbasis (tussen 600 – 1040 uur) , ofwel je treedt direct in dienst bij onze opdrachtgever, mits dit de wens is van onze opdrachtgever.

Heb je ervaring als administratief medewerker HR, medewerker PZ of HR administrator, werk jij zeer nauwkeurig en ben je op zoek naar een leuke nieuwe werkomgeving, dan nodigen we je graag uit te solliciteren.

Je kunt ons bellen op 0413353318, mailen voor meer informatie, maar je mag natuurlijk ook direct solliciteren!