Ingevuld: Administratief medewerker binnendienst fulltime (10792)

Helaas, deze vacature is al vervuld, kijk onder de categorie Commercie voor eventueel andere passende vacatures !

Administratief medewerker binnendienst gezocht voor zeer veelzijdige administratieve functie met o.a. orderverwerking, facturatie en logistiek.

Bedrijfsprofiel:
Onze opdrachtgever is een gespecialiseerde toeleverancier voor de bouw. Met een prima product en dienstverlening en veel vaste medewerkers hebben ze een uitstekende naam opgebouwd bij hun opdrachtgevers. Gestaag groeien ze verder en bouwen ze verder aan de uitbouw van het bedrijf. Heb jij interesse om daaraan jouw bijdrage te leveren?

Plaats: Schijndel

Functieomschrijving:

  • Als administratief medewerker binnendienst draag je zorg voor de gehele orderverwerking van A – Z in het administratief systeem.
  • Maar ook zorg je voor de facturatie van alle orders, de administratieve projectondersteuning en het assisteren bij de debiteurenbewaking.
  • Verder ondersteun je bij de logistieke administratieve taken (verzenddocumenten, leverbonnen en voorraadbeheer).

Kortom: afwisselende administratieve functie met een breed takenpakket!

Functie eisen:

Waar moet je aan voldoen als je voor deze functie van administratief medewerker binnendienst in aanmerking wilt komen?

  • Afgeronde opleiding MBO 4 niveau, bij voorkeur richting bedrijfsadministratie of soortgelijk
  • Je beheerst de Nederlandse, Duitse en/of Engelse taal
  • Je kunt overweg met MS Office
  • Je hebt ofwel relevante ervaring in een soortgelijke functie, ofwel ben je een schoolverlater die op zoek is naar een leuke startfunctie

 Geboden wordt: 

  • Een leuke afwisselende fulltime functie bij een informeel, groeiend bedrijf
  • Een uitgebreid en intensief inwerktraject en veel ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Interne en externe opleidingen
  • Een passend salaris: 1900,- – 2700, – (afhankelijk van ervaring)
  • Doelstelling is (uiteindelijk) vaste baan.
  • Je treedt ofwel in dienst bij onze opdrachtgever na eerste periode op payrollbasis (tussen 600 – 1040 uur) , ofwel je treedt direct in dienst bij onze opdrachtgever, mits dit de wens is van onze opdrachtgever.
  • Werktijden zijn van 8.00 – 16.30 uur.

Heb je ervaring als administratief medewerker binnendienst , medewerker orderadministratie, verkoopmedewerker binnendienst, medewerker backoffice of soortgelijk, dan nodigen we je graag uit te solliciteren.
NB: ook schoolverlaters op MBO-4 niveau nodigen we nadrukkelijk uit te solliciteren!

Je kunt ons bellen op 0413353318, mailen voor meer informatie, maar je mag natuurlijk ook direct solliciteren!